Lenuel

Каталог

Повернення та обмін

Повернення та обмін товарів

Наша команда дуже цінує кожного клієнта і завжди готова піти на зустріч. Ми дуже просимо вас ретельно перевіряти своє замовлення в момент підтвердження з оператором.
Під час отримання замовлення, будь ласка, переконайтеся, що доставлений товар відповідає вашому замовленню в присутності представника компанії Новій Пошті/Укрпошті/або кур’єра при доставці кур’єром. У разі виявлення заводського дефекту товару або пошкодження під час транспортування ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості.
Недолік товару – це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар має відповідати опису на сайті (об’єм, призначення, номер відтінку тощо). Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків в електронному вигляді, залежно від передачі кольору вашого монітора.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання, або розкриття упаковки. У разі виявлення будь-якого браку, після розкриття продукту, зв’яжіться з оператором і надайте вичерпні фотографії товару на пошту: beauty@lenuel.com.ua або в месенджер.
Всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку вирішуються з інтернет-магазином lenuel.com.ua, а не з перевізником.
При отриманні посилки у відділенні транспортної компанії, будь ласка, перевірте її цілісність. У разі виявлення механічних пошкоджень, пов’язаних із транспортуванням, ви маєте право відмовитися від її отримання. Обов’язково зв’яжіться з нами одразу після виявлення пошкоджень.
Для обміну бракованого або зіпсованого товару звертайтеся, будь ласка за телефоном +38(063)-183-8980 і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.
Кошти, сплачені за замовлення, яке було повернуто (невідповідності замовленню, брак, пошкодження) будуть повернуті на ваш рахунок протягом 3-х робочих днів з моменту отримання від вас скарги і зворотного відправлення товару.
Ми з радістю допоможемо вам у вирішенні ситуації, що склалася.